Заголовок
ПРЕДМЕТДАТА ТЕМАЗАВДАННЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА Діалог. Опрацювати матеріал підручника на с. 231. Скласти діалог вправа 619(один із запропонованих
УКРАЇНСЬКА МОВААнотація. Розглянути матеріал на с.232Написати анотацію на книгу, використавши прислівники.Виконане завдання надсилати мені на Вайбер.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В. Симоненко: "Лебеді материнства", "Ти знаєш, що ти- людина...", "Гей, нові Колумби й Магеллани..." Вивчити напам'ять одну з поезій
АЛГЕБРА 16.03 Гафік функції. Опрацювати параграф 20 - ст.140№746, 748, 750, 753. 754;
домашнє завдання №747, 749, 754
АЛГЕБРА19.03Лінійна функція, її графік та властивості. Опрацювати параграф 21 - ст.148№ 773, 774, 775, 777; домашнє завдання №770, 776, 778
АЛГЕБРА23.03Розвязування задачВправи № 781, 782, 784, 786
ГЕОМЕТРІЯ 17.03Нерівність трикутника Параграф 20 - ст.115, №495, 497, 499, 501; ДЗ №496, 500
ГЕОМЕТРІЯ20.03Розвязування типових задач (Повторити параграф 18-20)№484, 486, 487, 438, 441, 485.
ФІЗИКА 16.03Виштовхувальна сила. Закон Архімеда - wym-1585239999881 Параграф 31-32, вправа 31 (1-5)
ФІЗИКА 20.03Лабораторна робота № 10 "Зясування умов плавання тіла"ЛР - виконати в зошиті для підготовки до лабораторних робіт.
ФІЗИКА27.03Підсумковий урок до розділу "Взаємодія тіл. Сила". Навчальні проектиПідготувати проект на одну з тем:
1. Розвиток судно- та повітроплавання.
2. Насоси
Інформатика 16.03Складання та виконання алгоритмів із розгалуенням - wym-1585238611265 Виконати вправу "Ліс" ст. 115
ІНФОРМАТИКА 23.03 Складання та виконання алгоритмів з повторенням та розгалуженням wym-1585239288615 Опрацювати параграф 17 ст.119-129, вправа "Терези" ст.130
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ Повторити - Галицько-Волинська держава
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ Повторити - Іспанія, Італія
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА Прочитати Герберт Джордж Уелс "Чарівна крамниця"
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО17.03Тема: Дизайн-графіка. Завдання: Виконати по уяві емблему нашої школи. Матеріали і приладдя для виконання різні: олівці, фарби, фломастери, туш.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО24.03Тема: Дизайн-графіка. Завдання: Створити ескіз афіші, рекламного оголошення або привітання. Матеріали: фарби акварельні, олівці, фломастери.

06.04.2020

Заголовок
ПРЕДМЕТ ДАТА ТЕМАЗАВДАННЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА 08.04 Переглянути онлайн-урок за темою "Н та нн у прислівниках" §35. Вправу 361.
УКРАЇНСЬКА МОВА09.04Опрацювати §36 на с.131.Тема. "Написання не та ні з прислівниками". wym-1586515654114Д/з: Вправа 370.
УКРАЇНСЬКА МОВА10.04Прийменник як службова частина мови - wym-1586516010569Опрацювати §42 на с.154-155. Виконати вправу 438.
Українська мова22.04.Особливості вживання прийменників. Закон милозвучності. https://youtu.be/_Rg0DQFCCQ4 §44, вправа 460, 463, 465.
Опрацюйте матеріал
на с.164-165 wym-1588004416775
Українська мова23.04. Сполучник як службова частина мови. Сполучники сурядності та підрядності.Переглянути §45-46. wym-1587633108298Виконати вправи 473, 482, 488.Уважно прослухайте матеріал відео-уроків.
Українська мова24.04. Написання сполучників разом та окремо.503.https://youtu.be/QA4q-UvvmtIОпрацювати §47 з допомогою відео-уроку. Вправа 496,
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 08.04 Любов Пономаренко. "Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. - wym-1586515127802 ТЛ: новела - wym-1586515102962
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА10.04Переглянути трейлер до твору Любові Пономаренко "Гер переможений". Дати відповіді на питання:Що вам відомо про Другу світову війну? Коли вона була? Яких наслідків людству завдала?Хто такі військовополонені? wym-1586516097275Знайдіть матеріал про участь військовополонених німців у відбудові зруйнованих українських міст після Другої світової війни.
Українська література22.04Олег ОЛЬЖИЧ. «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові») wym-1587632774532wym-1587632907657.Опрацювати матеріал підручника на ст. 247-249. Переглянути відеоуроки.
Українська література24.04Лицар духу українського народу Олена Теліга. https://youtu.be/-XYsjiola3Q
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 06.04.Тема Рюноске Акутагава 'Павутинка".Філософський зміст твору. Д/з Прочитати.Переглянути буктрейлер до твору.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА09.04.ФІлософський зміст твору.Художні образи новели(Будда, Кандата).Д/з. Охарактеризуйте образ Будди, Кандати за твором Р.Акутагава "Павутинка", вишліть мені на вайбер.
Зарубіжна література13.04.Айзек Азімов "Фах".Переглянути відеоурок. wym-1586962273586Д/з.Ознайомитися з біографією письменника.Прочитати твір.
Зарубіжна література23.04.Айзек Азімов "Фах". Проглянути відеоурок.wym-1587633059825Д/з Прочитати твір.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ07.04.Українські землі у складі Великого князівства Литовського та Польського королівства. wym-1586515044906Завдання: Прочитати на с.157-162. Виконати письмово завдання 1-2 (с.162 - 163). wym-1586515068835
Історія України14.04.Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії. wym-1586962139910Опрацювати текст на с.164 - 170; письмово дати відповідь на запитання 1,3 (с.170) та на запитання " Якою була історична доля Закарпаття?". Переглянути відео. -wym-1586962164324
Історія України21.04. Соціальна структура населення українських земель у другій половині ХУІ - ХУ ст. wym-1587632413699Завдання: опрювати текст на с.171-176; письмово дати відповідь на запитання 2, 5 (с.176); переглянути відео. wym-1587632390735
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 08.04 Північно - Східна Русь. wym-1586515183984 Завдання: опрацювати текст на с.178 -187. Переглянути відео, використовуючи матеріал підручника дати письмову відповідь на запитання 2-4
Всесвітня історія15.04.Практичне заняття. Виникнення слов'янської писемності. Кирило і Мефодій. wym-1586962427478Завдання. Опрацювати текст на с.188-191; письмово дати відповідь на запитання 1 (с.189); використовуючи таблицю на с. 191 напишіть своє ім'я кирилицею і глаголицею; переглянути відео.
Всесвітня історія22.04.Турецька держава через загарбання до імперії. Завдання: опрацювати текст на с.192-200; письмово дати відповідь на запитання 1, 6. Переглянути відео до уроку. wym-1587632554383
АНГЛІЙСЬКА МОВА 06.04 wym-1586158786207
Англійська мова07.04.Розвагип у вільний час від навчання - wym-1586252618833Написати 5 речень про власні розваги у свій вільний час
Англійська мова13.04Я люблю подорожувати. У дорозіПовторити слова
Англійська мова15.04Вирушаємо в подорож.
Написати впр.3, стор.154, читати.впр.1, стор.155.
Опрацювати лексику
зі стор.153. wym-1586962616508
Англійська мова24.04Кіно. враження. - wym-1588004885367Написати рецензію на улюблений фільм
НІМЕЦЬКА МОВА 09.04 Як пройти до театру? Розвиток навичок діалогічного мовлення.
Виконати вправу: Впр.2, ст.170 - 171;
Вивчити слова:
Die Kreuzung, nach links, nach rechts, geradeaus,einbiegen, fur, um, durch, gegen, ohne, wider, bis, entlang.
Домашнє завдання:Впр.6Б, ст.173.Інтернет ресурси:https://youtu.be/6k4tLycNv_M
АЛГЕБРА 06.04.Лінійне рівняння з однією змінною.
Вивчити п.22,23 с.165-167,169Вправи 831-834 (усно) 836, 851, 852, 854, 855(1-3) wym-1586252972285
Д.з. п.22,23 вправи 853, 856(1-3)
АЛГЕБРА09.04Розв‘язування лінійних рівнянь. Вивчити п. 23, вправи 855(4-6), 857, 861Д/з. п. 23, впр. 858, 866
Алгебра23.04.Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв‘язування систем рівнянь.Опрацювати п.26,27 в підручнику; вправи 1005(усно), 1007, 1008, 1009.wym-1587632974185Д/з. п. 26,27; вправи 1006, 1010(1,2).
ГЕОМЕТРІЯ 07.04 Дотична до кола, її властивост. іВивчити п.22 на с.133-135Задачі 605 і 606 усно; розв‘язати607, 609, 611 - wym-1586253256772 Д.з. п.22, задачі 608, 610
ГЕОМЕТРІЯ10.04.Коло вписане в трикутни. Вивчити п.23 на с.137-139 в підр.Задачі 622 усно, 623, 625, 627. wym-1586515887783Д/з. п.23, 624, 626.
Геометрія14.04.Коло вписане в трикутник П.23, задачі 628, 629, 631Д/з. п.23, 630
Геометрія21.04.Коло описане навколо трикутника.Вивчити п.24, розв. задачі 646, 648, 653Д/з. п.24, задачі 647, 649.
Геометрія24.04.20Геометричне місце точок.Вивчити п.26 на с.149-151; задачі 674,676, 678, 680.
Алгебра13.04Лінійне рівняння з двома змінними та його графік. Вивчити правила з п.25 на с.184,185, вправи 949, 951, 953 - wym-1586804547565Д/з. п.25, 950, 954
БІОЛОГІЯ07.04Типи угруповань тварин за К.Лоренцем wym-1586515320784
БІОЛОГІЯ09.04.Іерархія у групи. Комуникація тварин.
Біологія14.04.Елементарна розумова діяльність.Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення.Опрацювати завдання по даний теми.
Біологія15.04Створити міні-проект: ,,Форми поведінки тварин". Мета проекту: екологічна свідомисть, ціннісне ставлення до тварин.
Біологія22.04.Поняття про екосистему та чинники середовища.Опрацювати завдання за темою.
Біологія29.04.Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистеми.Опрацювати завдання за темою.
ХІМІЯ08.04Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.Виконати вправи за темою.
ХІМІЯ09.04Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчини. Виконати вправи і завдання по ций темі.
Хімія14.04.Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів, кислоти й основи.Виконати вправи по даній темі.
Хімія29.04Взаемодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів, кислоти й основи. Поняття про індикатори.Виконати вправи за
темою - письмово.
Географія09.04Опрацювати тему "Населення і держави Євразії" Знайдіть держави, які згадані в тексті підручника на політичній карті.
ФІЗИКА06.04Підготувати навчальний проект - "Тиск твердих рідин і газів"Орієнтовні темиподані в підручників в кінці розділу
ФІЗИКА10.04Розвязування задач - wym-1586159695703Виконати завдання для самоперевірки за Розділом 3
Фізика13.04Механічнва робота. Потужність. wym-1586961596557Опрацювати параграф 36,37. скласти опорний конспект до теми
Фізика17.04Механічна енергія та її види. wym-1586961722737Опрацювати параграф 38, розв. вправу 36
Фізика24.04Закон збереження і перетворення енергії в механічних процесах та його практичного застосування wym-1587633300124Вивчити параграф 38,
вправа 38 (1-3) wym-1587633341285
ІНФОРМАТИКА06.04Створення алгоритмів і програм з повторенням з використанням змінних - wym-1586159357557Прочитати параграф. розв. задачу на стор. 133
Інформатика13.04Складання та виконання алгоритмів з повтореннямитиа розгалудженнями. - wym-1586804482666Реалізувати проект.
Інформатика27.04Опис моделей у середовищі програмування. створення ігрового проетуwym-1587633454250 - переглянути відео за посиланням
Фізична культура07.04Модуль.Футбол.Тема: Вдосконалення техніки ведення м'яча.1.Удари по нерухомому м'ячу на точність.2.Жонглювання м'ячем.Д/з: жоглювання м'ячем. (10-15 разів)
Фізична культура08.04Модуль футболТема: Удари по м'ячу на точність.1.Повторити вкидання м'яча.2.Ведення м'яча з обведенням перешкод,із зміною напрямку руху і швидкості.Д/з:обманні рухи "відходом", "ударом", "зупинкою".
Фізична культура09.04.Модуль футбол.Тема: Фінт"відходом".1.Удари по м'ячу ногою на точність.2.Укидання м'яча.Д/з: біг у чередуванні з ходьбою.
Фізична культура14.04.Модуль футбол Тема: Швидке ведення м'яча по прямій лінії.Д/з ведення м'яча.
Фізична культура21.04. Модуль футбол.Тема: Швидке ведення м'яча по прямій лінії. Жонглювання м'ячем.Д/з різновиди ведення м'яча
Основи здор.10.04Види підліткової компанії, ознаки небезпечних компаній, способи протидії
Основи здоров'я24.04Соціальні чинники хвороби цивілізації онкологічні. Серцево- судинні, діабет, ожиріння, туберкульоз.Опрацювати схеми, що подані в групу через Вайбер; записати в зошит
Трудове навчання10.04Органайзер. Розкроювання деталей об'єкта проектування. Економне використання матеріалів.Д/З Підготувати матеріал до виробу.
Трудове навчання17.04. Тема: Процес виготовлення обраного об'єкта проектування. wym-1587632280781Д/З Підготувати матеріал до виготовлення виробу.
Трудове навчання24.04 Оздоблення об'єкта проектування вишивкою та елементами аплікації.Д/З Виготовлення виробу.
Образотворче мистецтво07.04Дизайн-графіка (продовження). Графіка та її різновиди.Завдання: Виконання (продовження) в кольорі афіша: "Циркова", "Театральна". Техніка виконання різна.
Образотворче мистецтво14 квітня Проектування середовища в ескізний формі.Завдання : створення ескізу екстер'єру будинку, інтер'єру кімнати.Техніка виконання різна.
Образотворче мистецтво21 квітняПроектування в ескізній формі середовища (продовження )Завдання:"Дитячий майданчик моєї мрії "Техніка виконання : Гуаш, акварель.

27.04

Заголовок
Предмет Дата Тема Завдання
Українська мова 30.04.Розрізнення сполучників і однозвучних слів (зате і за те, проте і про те, щоб і що б, якби і як би, якщо і як що).Тренувальні вправи.
Повторити матеріал підручника на ст. 175-176. https://youtu.be/kYeANtoVDSU
Переглянути відеоурок, виконати запропоновані в ньому завдання.
Виконайте в зошиті вправи 498, 502 (усно), 504. wym-1588326528834
Українська література 30.04. Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши чимало перемог. Прочитати в підручнику про Олександра Гавроша на ст. 254. Переглянути відеоурок.Дати письмову відповідь у зошиті на питання:-Хто є прототипом головного героя повісті Івана Сили?-Що вам відомо про цю людину?3. Прочитати повість «Неймовірні пригоди Івана Сили» у підручнику на ст. 254-277 https://youtu.be/dyAQns6LDAw
Зарубіжна література 27.04."Образ Джорджа Плейтена" (за твором ,,"Фах") Д/з. Схарактеризувати образ Плейтена в робочий зошит, відіслати мені на вайбер.
Зарубіжна літертаруа30.04.Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі ("Фах"). wym-1588326620065Д/з.Вивчити на с.243-246 (підручник).
Англійська мова 27.04 Кіно. Враження wym-1588004821004 Ex .1, p.138.Ex.1, p.142-144, ex.4, p.145.
Німецька мова 30.04.Визначні пам'ятки Києва. Виконати впр.4C,ст181-182. Домашнє завдання:
1.Прочитати текст Київ;
2.Перекласти на українську мову;
3.Виконати вправу 2 до тексту;
4.Виписати та вивчити незнайомі слова з тексту.
5.Всі завдання відправлені учням на viber.
Всесвітня історія 29.04.2020. Індія країна скарбів і мудрості. wym-1588066943053 Завдання: опрацювати на с. 202-207.; написати розповідь про внесок Індії у світову культуру; переглянути відео
Алгебра 27.04.20 Спосіб підстановки. Опрацювати п.28, розв‘язати вправи 1029, 1031, 1033, 1034(1, 2). Д/з. п.28, вправа 1033.
Алгебра30.04.20Спосіб додавання.Опрацювати п.29 на с.206/209;Розв. вправи 1058, 1060(1,2), 1062(1,2).1061. wym-1588326373000Д/з. п.29; вправи 1059,
Геометрія 28.04.20 Розв‘язування задач на побудову. Опрацювати п.27 на с.155-158 в підруч. Розв. задачі 718,722, 724, 728,730.Д/з. п27, 725, 729.
Інформатика 27.04Опис моделей у середовищі програмування. Створення ігрового проекту wym-1588005108572
Біологія 28.04.Поняття про екосистему та чинники середовища. Опрацювати завдання за темою. Записати нові терміни з даної теми.
Образотворче мистецтво 28.04. Проектування в ескізеій формі середовища (продовження). Завдання: виконати ескіз ігрового майданчика.Техніка виконання різна.
Фізика 27.04-08.05 Рухомий і нерухомий блоки. прості механізми. ККД механізмів. wym-1588066829987

Л.Р. "Визначення ККД простого механізму"
1. Опрацювати параграф 42, Завдання №25.19, 25.21, 25.27

2. Виконати Л.Р. в зошита для підготовки, використовуючи похилу площину.

3. Підготувати навч. проектиз таких тем:
- Прості механізми в природі і техніці;
- Перспективи розвитку машин і механізмів
Фізична культура 28.04.Профілактика порушення постави.Користуватися вправами, які вислано на Вайбер групи класу
фізичне виховання30.04.Модуль футбол.Тема: Ознаки і профілактика перевтомиВедення м'яча.
Кiлькiсть переглядiв: 456

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.
Чумалівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Чумалівської сільської ради Тячівського району Закарпатської області

вул. Центральна, №105
індекс 90510, Закарпатська область Тячівський район, Україна

Дата останньої зміни 25 Березня 2024

Фотогалерея