ПРЕДМЕТ | ДАТА | ТЕМА | ЗАВДАННЯ |
---|---|---|---|
УКРАЇНСЬКА МОВА | 23.03 24.03 25.03 27.03 | §52. Іменник якчастина мова §53.Граматичнікатегорії іменника. Категорія роду іменників. §54. Категорія числа іменників. §55. Категоріявідмінків іменників. (опрацювати ці темис.286-300) Виконати вправи 1.641 (усно), 644 (письмово), 645 (письмово).2.649 (письмово), 650 (письмово).3.662 (письмово).4.672 (письмово), 676 (письмово). | Вивчити §§52-54 Виконати завдання «Назустріч тестуванню» на ст. 310. |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА | 23.03 24.03 25.03 27.03 | 1.Леся Українка .Драма-феєрія «Лісова пісня». Характеристика образів. 2.Бездуховність ібайдужість до краси в образах Килини та матері Лукаша. 3.Романтично-міфологічнийобраз Мавки .4.Роздвоєність душіЛукаша. | 1.Виписати цитати дохарактеристики головних героїв. 2.Письмово дативідповідь на запитання «Чи змогла б Мавка жити в сучасному світі?» |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА | 20.03 | Поль Верлен "Поетичне мистецтво" | Вивчити уривок на пам’ять |
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА | 16.03 | Опрацювати ст.103-105 (1, 2 питання) | |
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА | 23.03 | ОПРАЦЮВАТИ СТ 106-108 (3, 4) | |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ | 20.03 | Повторити розділ 5 | |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ | 23-27.03 | Зовнішня політика провідних країн світу перед II світовою війною (укр.) Друга світова війна wym-1585301615868 | |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ | Політика умиротворення агресора напередодні ІІ світової війни (укр.) Друга світова війна wym-1585301555603 | ||
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ | 0:28/6:15Початок Другої світової війни (1939 - 1941) - wym-1585301500982 | ||
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ | 20.03 | СРСР у системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни. | СКОРИСТАТИСЯ ДЖЕРЕЛАМИ іНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ |
ХІМІЯ | Кислоти назвати хімічні властивосвосновні методи добування | ||
АЛГЕБРА | 18.03 | Розвязування тригонометричних рівнянь §.16 | Вправи 16.13, 16.15, 16.17, 16.14 |
АЛГЕБРА | 19.03 | Розвязування вправ, вправи 16.21, 16.25 | Повторити § 15,16; вправи 16.19, 1626 |
АЛГЕБРА | 25.03 | Границя функції в точці, опрацювати §17 (вправи 17.1, 17.3, 17.5, 17.7) | Вправи 17.2, 17.4 |
АЛГЕБРА | 26.03 | Похідні функції, її геометричний та фізичний зміст §18 (вправи 18.1, 18.3, 18.5) | Вправи 18.2, 18.4 |
ГЕОМЕТРІЯ | 17.03 | Скалярний добуток векторів. кут між векторами - §14 ст. 350-351 (вправи 14.7, 14.9, 14.11) | Вправи 14.8, 14.11 |
ГЕОМЕТРІЯ | 24.03 | Розвязування вправ (задачі 14.13, 14.15, 14.22, 14.23) | Повторити параграф (задачі 14.18, 14.24) |
ФІЗИКА | 16.03 | Лабораторна робота "Вимірювання поверхневого натягу рідини" wym-1585296956577 | Виконати в зошитах для підготовки Л/р |
ФІЗИКА | 20.03 | Мехінічні властивості твердих тіл - wym-1585297184166 | Опрацювати § 35, вправа 33 (3,4) |
ФІЗИКА | 23.03 | Лабораторна робота "Визначення модуля пружності (Модуль Онга)" wym-1585297419696 | Самостійно виконати завдання та надіслати на електронну адресу |
ФІЗИКА | 27.03 | Термодинаміка. Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії. wym-1585297530034 | Опрацювати § 36, 37, вправа 36 (4), 37 (1,2) |
ІНФОРМАТИКА | 16.03 | Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс -wym-1585297740334 | Опрацювати матеріал за посиланням, що подано у темі |
ІНФОРМАТИКА | 19.03 | Виконання індивідуальних та колективних проектів. | Скласти карту пам’яті з теми "Електронний документообіг" |
ІНФОРМАТИКА | 23.03 | Повторення і систематизація розділу "Основи електронного документообігу" wym-1585297953203 | Виконати тести, заскрінити та надіслати разом з проектом на ел. адресу |
ІНФОРМАТИКА | 26.03 | Безпека інформаційних технологій. Інформація та інформаційні відносини. | wym-1585298153694 - Опрацювати матеріал за посиланням |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА | 27.03 | Футбол.Повторити правила гри у футбол. | Д/з: біг у чергуванні з ходьбою, виконання силових вправ. |
06.04.2020
Предмет | Дата | Тема | Завдання |
---|---|---|---|
Українська мова | 06.04 | §33 Контрольнийтвір - стаття в газету на морально-етичну, професійну темуОпрацювати матеріал підручника (ст. 364-365)Виконати вправи за підручником М.Я. Плюща: 837 (усно), 839 (усно) | Написати статтю до газети на тему « Вибір професії - вибір долі» або«Бібліотеки гинуть мовчки».Статтю оформити на окремих аркушах для задачі |
Українська мова | 10.04 | Прикметник як частинамови. Лексико-гратичні розряди прикметників, їхні особливості і функціонуванняв мовленні. Перехід відносних прикметників у якісні, присвійних у якісні івідносні.Опрацюватиматеріал (ст.312 - 314), виконати вправи: 707 (усно), 710 (письмово) | 1. Вивчити §56, виконати вправу 713 (ст. 315) |
Українська мова | 13,14.04 | Ступені порівнянняякісних прикметників, творення їх. Зміни приголосних при творенні ступенівпорівняння прикметників. Повні і короткі форми прикметників, стягнені інестягнені форми повних прикметників, особливості функціонування їх у сучасній українській мові. | Опрацюватиматеріал (ст.315 - 316), виконати вправи: 715, 716, 717 (письмово) |
Українська мова | 15,17.04 | Творення відносних іприсвійних прикметників. Відмінювання прикметників. Стилістичне використання якісних, відносних, присвійних прикметників. Стилістична роль повнихі коротких прикметників. Синоніміка прикметниківі непрямих відмінників іменників. Словник епітетів української мови. | Опрацювати матеріал §58 (318 – 319 ст.) , виконати вправи:722 (письмово) , 723(письмово), 725(письмово), 728 (письмово), 731 (письмово). |
Українська література | 06.04 | Леся Українка «Кассандра» – новаторство в жанрі драматичної поеми.Авторська інтерпритація образу Кассандри – античної віщунки1. Записати поняття «Драматична поема».2. Прочитати з підручника про історію створення поеми.3. Дати відповідь на питання «Чому ЛесяУраїнка використовує міф, що її змусило це зробити?» | 1. Прочитати «Кассандру». 2. Подивитися відеоурок на ua.перший о 10:00. |
Українська література | 10.04 | Творчість Лесі Українки в контексті української і західноєвропейської літератури. Виконати тестові завдання (ст. 317-318)Прочитати про перекладацьку діяльність Лесі Українки. | Виконати завдання на сторінці 318, довести або спростувати тези (письмово). |
Українська література | 13,14.04 | Читацький практикум. Перекладхудожніх творів. Запозичення світових сюжетів. Відгук про твір, перекладений(Лесі Українки, Івана Франка та ін.). | Відгук – це обмін враженнями про твір. |
Українська література | 15,16.04 | Повторення творчості О. Кобилянськоїта Лесі Українки. | Домашня робота Виконати тести. |
Зарубіжна література | "Зміни в драматургії на межі ХІХ-ХХ ст." wym-1586519380999 | Д/з.Прочитати на стор.181-184 (за підручником). | |
Зарубіжна ліература | 09.04. | .Моріс Метерлінк "Синій птах".Проглянути відеоурок. wym-1586519465770 | Д/з Прочитати драму, ознайомитися з життям та творчістю Метерлінка. |
Зарубіжна література | 14.04 | Моріс Метерлінк Синій птах".Переглянути відеоурок. wym-1586968658387 | Д/з. Вивчити біографію.Прочитати драму. |
Англійська мова | 07.04 | wym-1586261297573 | |
Англійська мова | 14.04 | Спорт. Читати впр.3, стор.198- 199. wym-1586970332932 | Написати впр.4, стор.200. wym-1586970352274 |
Історія України | 06.04 | Україна на початку радянсько-німецької війни. Тарас Бульба ( Боровець). - wym-1586261699929 | |
Історія України | 13.04. | Окупація України військами Німеччини та її союзниками. - wym-1586968537159 | Д/з. П.30. |
Всесвітня історія | 10.04 | Воєнні дії в 1942-1943рр. Окупаційний режим . Рух Опору - wym-1586519570601 | Д/з. П.22. |
Всесвітня історія | 17.04 | Завершення і підсумки війни. | Д/з. П 23. |
Громадянська освіта | 08.04 | Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. | Д/з. Опрацювати тему 3, стор. 110-113. |
Громадянська освіта | 15.04 | Медіаграмотність.Цифрова ідентичність. | Д/з. Тема 4. |
Алгебра | 07.04 | Похідна функції. Похідні елементарних функцій. Вивчити п.18 с.167-169, вправи 18.9, 18.13, 18.15 - wym-1586261574939 | Д.з. Формули вивчити з п 18, вправи 18.10, 18.14 |
Алгебра | 09.04 | Правила диференціюванняВивчити п.20 на с.180-184Вправи 20.1 20.3 20.5 20.9 | Д/з. п.20, вправи 20.4 20.6 |
Алгебра | Похідна функції. Похідні елементарних функційВивчити п.18 с.167-169, вправи 18.9, 18.13, 18.15 | Д.з. Формули вивчити з п 18, вправи 18.10, 18.14 | |
Алгебра | 15.04. | Правила диференціюванняВивчити формули з п.20, виконати вправи 20.13 20.15 20.19 20.23 | Д/з. п.20, вправи 20.14, 20.16 |
Геометрія | 14.04. | овторення. Паралельність прямих і площин у просторі. | Повторити п.1-5, виконати завдання 1-5 із контр. зошита на с.79 |
Фізика | 06.04 | Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес - wym-1586262176161 | Опрацювати параграф 38 (контрольні запитання), вправа 37 №2 |
Фізика | 10.04 | Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина - wym-1586262291833 | Ознайомитися з відеоуроком, опрацювати параграф 39, вправа 39 №4,5 |
Фізика | 13.04 | Розв. задач з теми "Молекулярна фізика і термодинаміка" wym-1586968056968 | Підготувати проекти за орієнтовними темами в кінці ІІІ розділу підручника. |
Фізика | 17.04 | Абетка електростатики. Роз. задач - wym-1586968112483 | Опрацювати відеоурок, параграф 40, вправа 40 (3) wym-1586968154215 |
Хімія | 06.04 | Оксиди. Класифікація, хімічні властивості - wym-1586261764465 | Скласти конспект за уроком |
Хімія | 08.04 | Вуглеводи у харчових продуктах виявлення біологічного значення. Штучні волокна біологічне паливо | |
Хімія | 10.04 | Вплив полімерний матеріалів на здоров'я людини і довкілля, проблеми утилізації | |
Хімія | 15.04 | Пластмаси. Каучук. Гума, найпоширеніші полімери та йіхне використання | Підготувати коротке повідомлення з мережі Інтернет (у зошит) |
Хімія | 17 04 | Синтетичні волокна, їх значення застосуванняу побуті та промисловості. | |
Біологія | Спадкові хвороби і вади людини. | ||
Біологія | 09.04 | Методи діагностики та профилактики спадкових хвороб людини. | Опрацювати завдання до теми. |
Біологія | 10.04. | Репродукция як механизм забезпечення безперервности иснування видив.Опрацювати завдання по теми. | |
Біологія | 17.04 | Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики. | Опрацювати завдання за темою. |
Географія | Африка. Загальна характеристика. | Опрацювати параграф | |
Географія | 15.04 | Особливості економіки країн Африки. | Опрацювати тему ст. 165. |
Інформатика | 06.04 | Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах. Основні ненавмислі та навмисні штучні загрози. wym-1586262506438 | Опрацювати презентацію, основні терміни занести до зошита |
Інформатика | 09.04 | Технічні і програмні засоби добування інформації - wym-1586262594921 | Написати повідомлення з теми - "Сучасні квантові технології захисту інформації" |
ЗВ (дівчата) | 07.04 | Накладання шин на верхню і нижні кінцівки - wym-1586261483471 | |
ЗВ (Дівчата) | 09.04 | Найпростіші тести на виявленняознак життя | |
ЗВ (дівчата) | 14.04 | Домедична допомогапри ураження сильнодіючими речовинами | |
ЗВ (хлопці) | 07.04 | Захист населення в надзвичайних ситуаціях.Завдання: З'ясувати, вивчти: Укриття населення в захисних спорудах. Призначення захисних споруд. Протирадіаційні укриття. | ВИВЧИТИ: Правила перебування в спорудах. Евакуаційні заходи |
ЗА (хлопці) | 09.04 | Узагальнення, повторення тем з Цивільної оборони. Тренування в перенесенні, евакуації ранених, постраждалих. | |
ЗВ (хлопці) | 14.04 | Подолання перешкод.Завдання : тренувати подолання горизонтальних, вертикальних перешкод стрибками. | Перелізання вертикальних перешкод. |
ЗВ (хлопці) | 16.04 | Базові елементи самозахисту в бою. Завдання: тренувати бойову стійку, пересування в стійці кроком, прийоми падіння (страхування) | Тренувати удари рукою і ногою і захист відних, удари коліном, головою. |
Фізична культура | 09.04 | Модуль футбол.Тема: Відбирання м'яча.1.Удари по м'ячу ногою на точність.2.Жонглювання м'ячем. | Д/з: біг у чередуванні з ходьбою. |
Технології | 07.04 | Вироби з тіста .Види тіста.Загальна характеристика розпушувачів.Використання.Вимоги до якості.Технологія приготування дріжджового тіста опарними способом. | |
Фізична культура | Основні засади суддівства.1.Різні способи ведення м'яча, контролюючи м'яч.2.Відбирання м'яча у широкому випаді. | ||
Фізична культура | 14.04. | Модуль футбол.Тема. Удари по м'ячу ногою на точність. | Д/ з вправи з м'ячем. |
Фізична культура | 16.04. | Модуль футбол.Тема. Удари по м'ячу ногою на точність. Зупинка м'яча грудьми. Обманливі дії. | Д/ з вправи з м'ячем. |
21.04
Предмет | Дата | Тема | Завдання |
---|---|---|---|
Українська мова | 21-22.04 | Своєрідність займенника як частинимови. Розряди займенників за значенням, характеристика їх. Групи займенників.Опрацювати §59 (ст. 329 – 330)Виконати вправи 750, 751, 752 (письмово) | Домашня робота Вивчити §59.Вправи 754, 756 (ст. 332) |
Українська мова | 24.04 | Відмінювання займенників. Явищепрономіналізації. Правопис займенників, написання заперечних, неозначенихзайменників. Перехід займенників в інші частини мови. Стилістичні функціїзайменників.РМ Електронний лист. Смс – повідомлення | Виконати тести на ст. 336. Написати електронного листа «Лист дорезюме на роботу» і відправити на мою електронну адресу sveta.rozman1972@gmail.com |
Українська мова | 27.04 | Числівник як частина мови. Формуваннячислівників як частини мови. Число і числівник. Розряди числівників зазначенням, характеристика їх. Групи числівників за будовою.Опрацювати §60(ст. 337-339)Виконати вправи 770, 772 (письмово) | Вивчити§60. Вправа 778 (ст.342) |
Українська мова | 28,29.04 | Відмінювання числівників. Паралельне використання відмінкових форм числа. Паралельне вживання числівників з іменниками у непрямих відмінків. Опрацювати §60(ст. 340-341). Виконати вправи 775, 776 (письмово) | Повторити §60. Утворіть кількісні та порядкові числівники, провідміняйте їх разом з дібраними до них іменниками. Складіть з цими числівниками речення.2,9;540; 600; 392; 16; 9. |
Українська література | 21-22.04 | Символізм як різновид модернізму. Ідейна настанова – вихід за межі буденності, прагнення «не описати, а оспіватистан душі» (М. Вороний). Філософська основа (оглядова). Ж. Мореас , «Маніфестсимволізму» (1886).Угрупування «Молода муза»,«Українська хата» (М. Вороний, О.Олесь, Д.Загул, П. Тичина). Піднесення конкретного образу до рівня символу. Ідея самоцінності мистецтва. Витонченість поетичної форми. | Домашня робота. Законспектувати матеріал, що поданий через Вайбер. |
Українська література | 24.04 | Володимир Винниченко - громадський іполітичний діяч. Загальна характеристика творчості: проблематика, жанрове розмаїття, стильові особливості. | Опрацювати поданий матеріал. Виконати тестові завдання онлайн побіографії Винниченка. |
Українська література | 27.04 | Володимир Винниченко. Новела«Момент» ( із оповідань тюремної Шехерезади). Філософський зміст. Проблематика. Імпресіоністична манера письма автора. Особливості композиції. Опрацювати матеріал підручника (ст. 367 – 372) | 1. Прочитати новелу «Момент». 2. Скласти план до новели. 3. Характеризувати образи. |
Українська література | 28.04 | Володимир Винниченко. Новела«Момент». Символічні образи. Ідея цінності почуття кохання; усвідомлення скороминущості щастя | 1. Перевірте чесно свої знання зтеми. Письмово проаналізуйте твір за питаннями: „Момент” 1.□Підзаголовок. 2.□Рік створення. 3.□Напрям. 4.□Течія. 5.□Рід. 6.□Жанр. 7.□Тема. 8.□Ідея. 9.□Головна думка 10.□Мотиви. 2.Характеризувати персонажі новели. |
Зарубіжна література | 21.04. 23.04. | Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики ( за твором М.Метерлінка "Синій птах"). | Д,/з. Виписати фантастичні елементи і символічні образи з твору, записати у робочий зошит, відіслати мені на вайбер. |
Англійська мова | 24.04 | Meet Great Britain. Лексико-граматичні вправи wym-1587993763805 | Ex.4, p.205. |
Історія України | |||
Всесвітня історія | 24.04. | Світ після Другої світової війни. . | Д/з. П.24.22 |
Громадянська освіта | 22, 24.04. | Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті. | Т.5.Стор.117 |
Алгебра | 22.04.20 | Ознака сталості функції. Достатня умова зростання і спадання функції. Опрацювати п.21 на с.190-192, вправи 21.1, 21.3, 21.7, 21.8 | Д/з. п.21, 21.2, 21.8 |
Алгебра | 23.04.20 | Критичні точки функції. Екстремуми функції.Опрацювати п.22 на с.199-202 в підр. Вправи 22.1 22.3 22.7 22.9 | Д/з. п.22, вправи 22.2 22.8 |
Геометрія | 21.04.20 | Перпендикулярність прямих і площин у просторі.Повторити п.6-10 у підр. | Виконати завдання 1-4 на с.93 в контрольному зошиті. |
Геометрія | 28.04.20 | Координати і вектори у просторі.Повторити п.11-15. Розв. задачі 13.27 13.29 13.33 13.35. | Д/з. п.11-15, задачі 13.28 13.30. |
Інформатика | 23.04 | Ідентифікація та аутентифікація користувачів wym-1587994259371 | Опрацювати конспект уроку за посиланням, основні терміни занести до зошита - wym-1587994208687 |
Інформатика | 27.04 | Криптографічні методи захисту інформації. Познайомитися з історією криптографії з відеоуроку - wym-1587994315959 | Підготувати реферат на тему "Захист периметра комп. мереж" |
Фізика | 24.04 | Електричне поле. Розв. задач wym-1587994013556 | Опрацювати параграф 41, оформити розв. задач з вправи №41 |
Фізика | 27.04 | Електричне поле. | опрацювати параграф 41, Вправа |
Біологія | 23.04. | Ріст та розвиток клітин та фактори,які на нього впливають. | Опрацювати завдання за темою. |
Біологія | 24.04. | Старіння та смерть клітин.Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки. | Параграф 58. Самостійна робота з ілюстрацією с.229-230. |
Хімія | 22.04 | Багатоатомість та зв'язки між кланами органічних речовин | |
Хімія | 24.04 | Ферум. Магній. Кальцій. | Пройти онлайн-тест - wym-1587993693393 |
Географія | 22.04 | Субрегіони Африки. | Опрацювати за підручником пар. 43. |
ЗВ (дівчата) | 21.04 | Порядок надання допомоги при травмі очей | |
ЗВ (дівчата) | 23.04 | Алгоритм надання допомоги при травмі грудної клітки | |
ЗВ (хлопці) | 21-23.04 | Поняття про переломи та їх кваліфікація.Перша медична допомога при переломах. Способи та правила транспортування потерпілого. | Навчитись накладати шину при переломі кісток передпліччя та гомілки потерпілого. |
Технології | 21.04. | Приготування виробів з бісквітного тіста. Виконання робіт відповідно до обраних технік та технологій. | Д/З Виготовлення виробу. |
Технології | 28.04 | Приготування виробів з листового тіста. Виконання робіт відповідно до обраних технік та технологій. | Д/З Виготовлення виробу. |
Фізична культура | 21.04. | Модуль футбол.Тема. Удари по м'ячу ногою на точність. Різновиди ведення м'яча. | |
Фізична культура | 22-23.04. | Модуль футбол.Тема. Удари по м'ячу ногою на точність. Різновиди ведення м'яча. | Повторення ведення м'яча. |
Фізичне виховання |
Коментарi